-
Het leerplein is vaak vol. Kinderen kiezen dezelfde plekjes. Er mag wat meer afgewisseld worden.
-
Het gebruik van de pinkstem wordt soms vergeten.
-
Er zouden meer fijne, rustige werkplekken mogen zijn. Daar hebben meer kinderen behoefte aan (de plekken in de stilteruimte alleen zijn dus niet genoeg)
-
Buiten mogen er meer speeltoestellen zijn
(zie ook punt 2 brievenbussen)
-
Er zijn vaak veel leerlingen op dezelfde tij dop het leerplein. Dit zou meer verdeeld mogen worden.
-
Buiten; stoeispelletjes die gespeeld worden, hinderen andere kinderen. Misschien is er een bepaalde, duidelijke plek aan te wijzen waar gestoeid mag worden.
-
Bij het buiten spelen kan er beter op elkaar gelet worden om het zo voor iedereen fijn te maken.
-
Het leerplein van de bovenbouw zou groter mogen zijn zodat iedereen een plek heeft op het leerplein.
-
Gymles: dit mag langer, een uur per keer.
-
De kinderen zouden af en toe graag gewoon willen spelen in de gymzaal.
-
Toilet stinkt soms. Maar het is wel veel beter dan vorig jaar. Is er mogelijk dat er iets van verfrissing komt?
(zie ook punt 2 brievenbussen)
-
Groep 5 gaat momenteel niet mee naar de berg en het park met de groepen 6-7-8 (ze sluiten aan bij groep 4). Dit vinden ze jammer.
-
Er mag soms meer respect voor elkaar zijn, liever naar elkaar reageren.
-
Als iemand echt heel erg verdrietig is (bijvoorbeeld als iemand gestorven is waar je heel veel van houdt) zou je iets mee mogen nemen waar je blij van wordt.
-
Het is soms lastig om jezelf te concentreren als anderen herrie maken op het leerplein.
-
Bij het buiten spelen gebruiken sommige kinderen wel eens vervelende taal. (meteen ook besproken om dit bij de juf of meester neer te leggen die buiten loopt)